Schaatsen 12 februari

Liefste ouders en leden

De kimmik komt eraan! Wij sturen eind januari/begin februari een mailtje met de kimmik en zetten deze ook online. Wat kunnen jullie alvast de planning van de komende weken meegeven:

zondag 5 februari: geen scouts (eerste zondag van de maand)

zondag 12 februari: SCHAATSEN!!! We zullen met de hele scoutsgroep, van kapoenen tot en met givers, naar de schaatsbaan trekken om ons daar te amuseren.

Dit jaar gaan we schaatsen op schaatsbaan Poseidon in Brussel. Om alles ordelijk te laten verlopen vragen we jullie om jullie kind(eren) hiervoor in te schrijven, dat kan op volgende link:

We zullen carpoolen om in Brussel (Dapperenlaan 4, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe) te geraken, vergeet dit dus ook zeker niet aan te duiden in bovenstaande form. We spreken af om 12u50 aan de scoutslokalen (wees stipt!) om van daaruit te vertrekken. We zullen in Brussel opnieuw afspreken om 15u30 om terug naar Strombeek te keren, een kwartiertje later zullen we dus op de lokalen zijn.

Hopelijk hebben jullie er zin in, wij alvast wel!

Stevige linker

Leiding Scouts Strombeek-Bever