Verminderd lidgeld

We willen ieder kind de kans geven om lid te worden van scouts Strombeek. Geld mag daarbij geen rol spelen. Voor wie het financieel wat moeilijker heeft, bestaan er heel wat initiatieven om ervoor te zorgen dat iedereen erbij hoort, ook als je financieel minder ademruimte hebt. Wanneer je denkt dit te kunnen gebruiken kan u ons steeds, vertrouwelijk, contacteren en dan geven wij wat meer uitleg. Spreek gerust de groepsleiding aan na een scoutsvergadering of stuur een mailtje naar scoutsengidsenstrombeek@hotmail.com

Welke initiatieven nemen wij om het financieel haalbaarder te maken:

• Verminderd lidgeld: Het jaarlijks lidgeld bedraagt €11,60 voor wie hier gebruik van wilt maken.
  • Uniform op maat: Op vertoon van de lidkaart krijgen kinderen met verminderd lidgeld 60% korting op de aankoop van een hemd bij de Hopper.
  • Weekends/kamp: Voor weekenden en kampen betalen kinderen met verminderd lidgeld slechts ⅓ van de prijs. ⅓ wordt betaald door scouts en gidsen Vlaanderen en ⅓ wordt door scouts Strombeek betaald.

Nogmaals, wanneer u hier gebruik van wilt maken of vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren.