QUIZ 2023

“Op zaterdag 13 mei organiseren de leiding van Scouts Strombeek een spannende quiz in Grimbergen. Alle quizliefhebbers en scoutsfans zijn van harte welkom om deel te nemen aan deze uitdagende activiteit.

Schrijf je snel in en zorg ervoor dat jij en je team de grote winnaar worden. We zien jullie graag op onze quizavond!”

Dit tekstje is niet geschreven door onze leiding, maar wel door een actuele AI-chatbot. Weet jij welke? Stel een team samen van maximum 6 personen en kom bewijzen dat jullie slimmer zijn dan ChatGPT! 🤓❓🧠🧐

Tijdens de quiz kan je genieten van lekkere hapjes en drankjes aan democratische prijzen.

PRAKTISCH
– Teams van maximum 6 personen
– €5 per persoon
– Deuren: 19:30
– Quiz: 20:00

Wil jij samen met je team laten zien dat jullie de slimste zijn? Schrijf je dan HIER in!

Dat de beste mogen winnen!!!
De Leidingsploeg