Leiding

Groepsleiding

Silke

Hey, ik ben Silke en ik ben 20 jaar oud. Al acht jaar ben ik een scout in hart en nieren, waarvan de laatste twee jaren als leiding. Ook dit jaar sta ik weer te springen om er een geweldig Welpenjaar van te maken, maar ik begin ook aan mijn eerste jaar als groepsleiding. Het is wel duidelijk dat scouts een groot deel van mijn leven is, maar logisch toch ‘it’s not a hobby, but a lifestyle’

Gedreven Golden Retriever

24 juni 2004

Ine

Hoi, ik ben Ine 22 jaar en de oudste van de groep. Dit jaar ben ik trotse giverleiding en sta ik Nina en Silke bij in mijn tweede jaar als groepsleiding. Naast mijn studie, Master in de Interieurarchitectuur, vertoef ik graag in de natuur, aan een kampvuur of met vrienden een weekendje weg.

Hartelijke Secretarisvogel

2 mei 2002

Nina

Hey hey, ik ben Nina! Ik ben 21 jaar en zit al 15 jaar in de scouts. Ik ben net begonnen aan mijn master kinesitherapie in Gent. Dit jaar geef ik met heel veel plezier leiding aan de kapoentjes en begin aan mijn tweede jaar groepsleiding. Samen gaan we er weer een super jaar van maken!!

Hecht Stokstaartje

6 december 2002

Kapoenen

Matheo

Hallo, mijn naam is Matheo, maar op de scouts noemen ze mij ook wel Matti. Ik ben 19 jaar oud en zit al 4 jaar in de scouts waarvan 1 jaar als lid en 3 als leiding. Ik studeer Toegepaste Infomatica in Leuven en buiten de scouts ben ik ook DJ. Ik heb super veel zin om dit jaar leiding te geven aan de kapoentjes!

Ambitieuze Sitta

9 september 2005

Louisa

Hey ik ben Louisa de uitbundige kohola. Ik zit in mijn eerste jaar verpleegkunde en ben een trotse scouts. Ik geef ook turnenles bij kinetrix, in tegenstelling tot lore kan ik wel een handstand. Samen met Hanna ben ik overgelopen van scouts Grimbergen, want scouts strombeek is plezant!!!!

Uitbundige Kohola

5 januari 2006

Nina

Hecht Stokstaartje

6 december 2002

Welpen

Ella

Hoi! Ik ben Ella, 18 jaar oud en ben al 12 jaar ‘Steeds paraat in woord en daad!’ Dit jaar mag ik met trots, en samen met Hanna en Silke, leiding geven aan de welpen. Ik ben net begonnen aan de studie geneeskunde. Naast studeren en scouts, ben ik ook echt verliefd op muziek. Ik speel dwarsfluit, maar bovendien kan je mij ook altijd zien luisteren naar Queen.

Welberade Merlin

30 juli 2006

Silke

Gedreven Golden Retriever

24 juni 2004

Hanna

Hallo, ik ben Hanna en dit jaar welpenleiding! Naast Scouts hou ik mij in mijn vrije tijd graag bezig met mijn andere hobby’s; voetbal en cello. Ik zit in mijn eerste jaar unif en studeer geografie. (Weetje: ik zat eerst in Scouts Grimbergen, maar vind het hier veel leuker 🙂

Dapper Grijsbokje

14 augustus 2006

Jokers

Yassmine

Hallo, ik ben Yassmine ofwel Yazzy voor de vrienden. Ik ben 19 jaar oud en studeer Audiovisuele Technieken: Film, TV en Video. Dit jaar is mijn 15e jaar bij de scouts, dus ik ben als 1e jaar kapoen begonnen in dit mooi scouts parcour. Met trots is dit mijn derde jaar als leiding en dit jaar voor onze Jokers.

Welwillende Neusbeer

23 december 2004

Lara

Hallo! Ik ben Lara, 21 jaar oud en dit is mijn vijfde jaar als leiding. Dit jaar ben ik voor de derde keer leiding van de jokers, en dat mag ik samen doen met een topteam: Robin, Yassmine en Lore. Naast mijn engagement bij de scouts studeer ik geografie. Ik kijk ernaar uit om samen met deze fantastische groep een jaar vol avontuur en plezier te beleven!”

Aanpassende Faudia

30 juli 2003

Lore

Hallo, ik ben Lore. Ik ben 18 jaar oud en zit in mijn eerste jaar verpleegkunde. Ik mag met trots mijn eerste jaar leiding geven aan de Jokers. Naast leiding geven, geef ik ook nog turnen. Maar vraag mij ni van een handstand te doen, want da kan ik ni …

1 januari 2006

Robin

Hey, ik ben Robin en mag dit jaar weer leiding van de jokers zijn!!! Ik ben 18 jaar oud en zit al 10 jaar in scouts Strombeek. Ik ben net begonnen aan de universiteit als burgerlijk ingenieur en heb ook een grote passie voor mijn andere hobby Atletiek.

Pure Zilvermeeuw

25 april 2006

Givers

Quinten

Hey, ik ben Quinten. Ik ben 20 jaar en ben dit scoutsjaar giverleiding. Dit jaar is mijn vijfde jaar als leiding en ik zit in totaal al 15 jaar bij Scouts Strombeek. Daarnaast studeer ik economie aan de KU Leuven en speel ik ook nog voetbal.

Wereldwijze Jako

27 december 2003

Arjen

Hey, mijn naam is Arjen, ik ben 19 jaar oud en zit al 13 jaar in de Scouts. Dit jaar geef ik leiding aan de givers samen met Quinten en Ine. Ik zit nu in mijn eerste jaar Toegepaste Informatica te Leuven, ik ben nu al zeker dat dit jaar echt een top jaar gaat worden!

Vermakelijke Grizzlybeer

28 december 2005