Overgang zondag 26/09

De overgang zal dit jaar weer doorgaan in de 3 fonteinen in Vilvoorde. Zoals elk jaar zullen jullie hier te weten komen wie jullie leiding wordt voor het komende scoutsjaar! We vragen om op 26 SEPTEMBER 2021 OM 10 UUR aan de lokalen in Strombeek te verzamelen. Om de kapoenen en welpen op de locatie te krijgen, zal er gecarpoold worden. Geef dus zeker een seintje als ouders zich geroepen voelen om te willen rijden ;). De jokers en givers vertrekken aan de lokalen met de fiets. We eindigen de dag om 16 uur aan de 3 fonteinen. De kapoenen en welpen kunnen dan terug opgehaald worden aan de 3 fonteinen om 16u en de jokers en givers fietsen samen terug naar de lokalen.

Wat neem je mee in je rugzakje:

• Middageten
  • Drinkbus met water
  • Een vieruurtje
  • Regenjas
  • Reservekledij voor de leden die moeten overgaan

Dit jaar verwelkomen we ook twee nieuwe personen in de leiding (die natuurlijk ook moeten overgaan): Ine Everdepoel en Margo Franqui.