Inschrijvingen scoutsjaar 2021-2022

Als uw kind al ingeschreven is in de scouts en wil ingeschreven blijven, hoeft u uw kind niet opnieuw in te schrijven en volstaat het om het lidgeld te betalen. (zie hieronder) Ons systeem zorgt ervoor dat uw kind automatisch heringeschreven wordt. Als u uw kind wil uitschrijven, stuur ons dan een mailtje. Op die manier kunnen wij uw kind uitschrijven als lid (hopelijk krijgen we niet veel mailtjes ;))

Nieuwe leden kunnen zich gewoon inschrijven op onze website door bij het tabblad “Lid worden” de nodige gegevens in te vullen. (https://www.scoutsstrombeek.be/lidworden/)

Als uw kind in de scouts blijft of nieuw is, vragen wij om het jaarlijkse lidgeld van €50 te betalen op volgend rekeningnummer: BE45 7340 0438 2789, voor vrijdag 8 oktober 2021. Van deze 50 euro gaat 32 euro naar Scouts en Gidsen Vlaanderen. Zij zorgen voor een goede verzekering voor uw zoon of dochter, geven ons een digitaal platform en helpen ons met administratie. Wij vragen hier 18 euro bovenop voor onze eigen werking in het jaar (materiaal, spelletjes, uitstappen enzovoort).

We willen ieder kind de kans geven om lid te worden van scouts Strombeek. Geld mag daarbij geen rol spelen. Voor wie het financieel wat moeilijker is, bestaat het verminderd lidgeld. Je betaalt dan 10 euro lidgeld. Dit gebeurd volledig vertrouwelijk. Indien je hiervan gebruik wilt maken kan je steeds Luca, Emma of Lena contacteren.