Inschrijvingen en lidgeld scoutsjaar 2020-2021

Beste scoutsleden en ouders

Nu de geslaagde overgang erop zit, kunnen we volop beginnen aan het nieuwe scoutsjaar.

Nieuwe leden kunnen zich gewoon inschrijven op onze website door bij het tabblad “Lid worden” de nodige gegevens in te vullen.

Een nieuw scoutsjaar wilt ook zeggen dat er lidgeld betaald moet worden. Het lidgeld bedraagt 50 euro voor een heel jaar en moet gestort worden op het rekeningnummer

BE45 7340 0438 2789 vóór donderdag 15 oktober.

Van deze 50 euro gaat 32 euro naar Scouts en Gidsen Vlaanderen. Zij zorgen voor een goede verzekering voor uw zoon of dochter, geven ons een digitaal platform en helpen ons met administratie. Wij vragen hier 18 euro bovenop voor onze eigen werking in het jaar ( materiaal, spelletjes, enzovoort).

De leiding is er helemaal klaar voor om er een spetterend jaar van te maken.

De Hoofdleiding
Emma, Lena en Luca

Ps: We willen ieder kind de kans geven om lid te worden van scouts Strombeek. Geld mag daarbij geen rol spelen. Voor wie het financieel wat moeilijker is, bestaat het verminderd lidgeld. Je betaalt dan 10 euro lidgeld. Dit gebeurd volledig vertrouwelijk. Indien je hiervan gebruik wilt maken kan je steeds Luca, Emma of Lena contacteren.