Spaghettifestijn 12 maart 2022 @Den Douwe

Hey hey spaghettiliefhebbers

Scouts Strombeek-Bever is hier weer met het jaarlijkse spaghettifestijn! Corona heeft natuurlijk de voorbije jaren al heel veel in het water doen vallen en bij iedereen voor stress gezorgd. Daarom is dit de perfecte gelegenheid om even te ontspannen en te genieten van onze heerlijke spaghetti en de leuke scoutssfeer. Dit jaar gaat het door in de nieuwe feestzaal ‘Den Douwe’. (Nog een extra reden dus om af te komen!!) De zaal is zeer ruim, wat de mogelijkheid geeft om voor genoeg afstand te zorgen tussen de tafels.

Wij serveren naast onze heerlijke spaghetti (zowel met vlees als een vegan alternatief) ook voorgerechtjes en desserts. Ook is er een uitgebreide drankkaart, waarop onze scoutscocktail natuurlijk niet mag ontbreken.

Jullie zijn welkom op 12 maart tussen 11:30-14:00 en 17:30-23:00. Vooraf reserveren is niet nodig!

Wij hopen jullie allemaal daar te zien!!!