Scouts Strombeek souvenir

Hallo iedereen!

Hier zijn we weer met goed nieuws: We gaan een tent aankopen! Dit is natuurlijk geen goedkope investering, dus zullen we de komende weken/maanden extra kasactiviteiten organiseren. De eerste is zelfs een actie waar jullie niets voor moeten doen, enkel online blijven shoppen: TROOPER!

Hoe werkt Trooper ?
1. Je surft naar onze Trooperpagina: www.trooper.be/scoutsstrombeek
2. Je kiest de webshop waar je wil shoppen en klikt op het logo. Door die klik weet de webshop dat jij ons wil steunen.
3. Je shopt en betaalt zoals je altijd doet. Je betaalt dus geen eurocent extra.
4. De webshop schenkt gemiddeld 5 procent van jouw aankoopbedrag aan onze vereniging.

Vervolgens hebben we nog een mooie actie: zoals de trouwe scouts en gidsen weten, is scouts Strombeek-Bever opgericht in 1936, wat zou betekenen dat we in 2021 85 jaar bestaan. Omdat een groot feest er niet direct zit aan te komen, hebben we geprobeerd toch een souvenir te maken: t-shirts en pullen.
Via onderstaande link kunnen jullie bestellen. Er zullen ook pasmaten op de scoutslokalen liggen, dus er kan zeker gepast worden. We willen wel nog eens benadrukken dat dit geen deel is van het uniform, ze zijn dus ook niet verplicht!

Bestelformulier t-shirts en pullen (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfzGkgXdp2nCMxVIO_sBYyxz5RzxJKcWo0RhXrphTCPlhm4pA/viewform?usp=sf_link)

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ons te contacteren!
Een stevige linker, Leiding scouts Strombeek-Bever