Schaatsen 11/2

Liefste leden en ouders

Ondertussen is het nieuwe jaar al een weekje bezig en ook de scouts staat niet stil. Tijdens de maand januari organiseren we voorlopig nog avondvergaderingen (20/01) omdat de leiding nog examens heeft. Op 28/1 is het gewoon terug scouts op zondag, want dan gaan de givers eens proeven van het leiding geven.

Op 11 februari gaan we opnieuw allemaal samen schaatsen!
Dit jaar doen we dit opnieuw in Mechelen. Mee komen schaatsen is volledig gratis.

We nemen samen de trein naar de schaatsbaan, enerzijds om wat duurzamer te reizen en anderzijds om jullie (de ouders) wat te ontlasten.

• We spreken af aan het station van Vilvoorde om 13u30 (wees op tijd!!!).
  • Om 16u40 komen we normaal gezien (het blijft de NMBS) aan in Vilvoorde.

! Vergeet geen warme kleren en dikke handschoenen!

Schrijf jullie in via deze link (https://inschrijvingen.scoutsstrombeek.be/schaatsen/).
Doe dit op tijd, want op 1 februari 23u59 sluiten de inschrijvingen.

PS. Ondertussen werkt de leiding ook hard aan een nieuwe kimmik. Deze mogen jullie op de website verwachten op maandag 29 januari.

Leiding scouts en gidsen Strombeek-Bever