Nieuw Scoutsjaar

Halloooo
Het nieuwe schooljaar gaat bijna van start en dat wil zeggen dat het nieuwe scoutsjaar ook voor de deur staat. We hopen dat onze leden genoten hebben van het kamp en helemaal klaar zijn voor een nieuw spetterend scoutsjaar.
Op zondag 15 september vliegen we er weer in met de jaarlijkse overgang. Een hele dag gaan we in het domein De Drie Fonteinen het nieuwe jaar goed inzetten. In de voormiddag zullen de leden nog enkele leuke spelletjes spelen met hun oude tak en leiding. In de namiddag is het dan het grote moment, dan gaan sommige leden over naar een oudere tak en wordt de nieuwe leiding bekend gemaakt.
We verzamelen om 09.00u aan de lokalen.
Jokers, Givers en Jin gaan met de fiets. Voor de Kapoenen en Welpen zouden we aan ouders willen vragen om te rijden en eventueel de carpoolen.
Om 17.00u verzamelen we terug op de parking van de Drie Fonteinen en kunnen de Kapoenen en Welpen terug opgehaald worden. Jokers, Givers en Jin kregen met de fiets allemaal samen terug richting de lokalen.
ZEKER NIET VERGETEN:
►Uniform
►10uurtje
►LUNCKPAKKET
►4uurtje
►GENOEG drinken
►RESERVEKLEDIJ (eventueel ook schoenen)
►Indien warm weer: hoofddeksel
Zaterdag 21 september  is het weer tijd voor onze jaarlijkse opendeurdag dat in een nieuw jasje is gestoken. Iedereen is welkom vanaf 13u op de lokalen voor een hapje en een drankje. ’s Avonds maken we een gezellig kampvuur om de opendeurdag af te sluiten en het nieuwe scoutsjaar in te zetten.
Op onze site kan je ook alle andere data voor het hele jaar terug vinden. https://www.scoutsstrombeek.be/kalender/

We hopen jullie met velen te zien zowel op zondag 15 september als op zaterdag 21 september.

Stevige Linker
De nieuwe hoofdleiding

Lena en … en … (nog een geheim, wil je het weten? Kom dan zeker naar de overgang 😉)