inschrijvingen scoutskamp 2022

Vanaf nu kan je je inschrijven voor het scoutskamp in de zomer van 2022 via volgende link:

Vergeet niet om alle stappen van het formulier te doorlopen en om het daarna ook te VERZENDEN!

De planning zit als volgt in elkaar:

• Vrijdag 5 augustus vertrekken de Jokers en de Givers. De jokers komen met het openbaar vervoer. We spreken af om 9u30 aan de grote borden in Brussel-Noord.

De givers zullen voor het vertrekuur en de plaats nog een aparte mail krijgen met meer info in.

• Maandag 8 augustus wordt er gecarpoold naar het kampterrein met de Kapoenen en de Welpen. We spreken om 16u af aan de lokalen in Strombeek en rijden dan door naar het kampterrein. Aan deze rit hebben we een bezoekdag gekoppeld, later in deze mail vind je daar meer info over!

Het thema van het kamp dit jaar is TELEVISIE!!! In bijlage vinden jullie de kampkimmik om per tak te bekijken wat het thema is en dan kunnen jullie al beginnen te denken over jullie super originele, unieke, fantastische, imponerende verkleedkledij! In deze kimmik staat ook nog wat extra informatie over wat je moet meenemen, de locatie, de bezoekdag,….

Wel organiseren ook een bezoekavond op kamp op 8 augustus. Wat kan je daarvan verwachten?

Wij organiseren met de leiding en de fourage een fijne avond voor de leden en de ouders waarin wij zullen zorgen voor lekker eten en drinken, een leuk spel, een rondleiding en een kampvuur met gezellige muziek. Hiervoor vragen wij een vrije bijdrage op het kampterrein op de dag zelf. Op die manier kunnen wij de ouders betrekken bij het kamp en wordt er niet enkel gereden om jullie kind af te zetten. Hopelijk zijn jullie even enthousiast als wij?! (Ouders van Jokers en Givers zijn natuurlijk ook welkom!)

Hier vindt u de kampkimmik: