Inschrijvingen Groepsweekend

Liefste ouders en leden

Binnen een kleine maand trekken we weer met heel de scouts op groepsweekend. Een heel weekend lang spelen, ravotten, lekker eten, (weinig) slapen en plezier maken, wie wil dat nu niet?! We gaan van vrijdag 10 november tot zondag 12 november op weekend naar KSA Hemen in Heuvelland (West-Vlaanderen) waar we slapen in een prachtig ‘kasteel’.

Inschrijving

Jullie kunnen jullie kinderen inschrijven via volgende link: groepsweekend.scoutsstrombeek.be
De inschrijvingen sluiten op 8 november om 23:59. Zorg dat je ingeschreven bent voor deze deadline. Niet ingeschreven is niet mee!

Vergeet zeker niet de individuele steekkaart van uw kinderen in te vullen/te controleren. Dit kunnen jullie doen door in te loggen via de groepsadministratie (https://groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be/groepsadmin/client/). Contacteer ons zeker moesten hier vragen rond zijn!

Kostprijs

Het weekend kost €35. Hier krijgen jullie overnachting, lekker eten en drinken en zeer veel leuke activiteiten voor in de plaats! Voor wie gebruik maakt van verminderd lidgeld kan de kostprijs gereduceerd worden tot 1/3e van de gewone prijs. Contacteer ons zeker als je hiervan gebruik wilt maken!

Via de inschrijvingstool kunnen jullie rechtstreeks betalen via bankoverschrijving. Anders mag het bedrag overgeschreven worden op de scoutsrekenening: BE45 7340 0438 2789 met vermelding van naam en tak.

Praktisch

• Afspraak op vrijdag aan de scoutslokalen om 18u30. We gaan allemaal samen met de bus naar de weekendlocatie. Kom allemaal op tijd, want het is even rijden dus we zouden graag op tijd vertrekken (TE LAAT = NIET MEE)
  • Kom vrijdag met een gevulde maag. Bij aankomst krijgen jullie nog lekkere soep, maar geen volwaardige maaltijd meer.
  • Afspraak op zondag op de weekendlocatie om 13u. We rekenen op de ouders om, liefst al carpoolend, terug te keren naar Strombeek. Vul zeker de beschikbaarheid in via de inschrijvingstool.
  • Adres weekendlocatie:
    KSA Hemen
    Schomminkelstraat 22
    8954 Heuvelland

Wat neem je mee op groepsweekend?

• IDENTITEITSKAART
  • MEDICATIE indien nodig (af te geven aan leiding)
  • UNIFORM
  • Slaapzak (we slapen in bedden dus een matje/matras is niet nodig)