Heropstart vergaderingen

Beste leden, beste ouders

Voorbije zaterdag hielden we opnieuw een vergadering in real-life. En wat voor een: de sint kwam langs bij onze kapoenen en welpen. Alles is goed verlopen en zowel de leden als de leiding hebben er erg van genoten. We hebben dan ook beslist om de komende twee weken terug scoutsvergaderingen te geven. Concreet zal het als volgt gaan:

Zaterdag 12/12 – 18u30 tot 20u30 – @scoutslokalen
De kapoenen en welpen zijn komende zaterdagavond terug welkom op de lokalen. De leiding zal weer suppertoffe spelletjes voorbereiden, zoals in ‘de goeien ouwen tijd’.

Vergeet je zeker niet warm aan te kleden, want de scoutsactiviteiten moeten nog steeds buiten doorgaan. Ook vragen we dat de leden al gegeten hebben, op de scouts zal niets voorzien worden. Geef ze eventueel ook een drinkbus mee voor moesten ze dorst krijgen.

Zaterdag 19/12 – KERSTFEESTJE – 17u30 tot 20u30 – @scoutslokalen
Hoewel 2020 een raar jaar is, zal er altijd een constante zijn: het kerstfeestje van scouts Strombeek! Op zaterdagavond zijn de kapoenen en welpen terug welkom op de scouts om dat ook dit jaar te vieren. Ook vandaag zullen de scoutsactiviteiten buiten plaatsvinden, dus kleed je kinderen warm aan. Deze keer zullen we allemaal samen eten, weliswaar met voldoende afstand. Wij voorzien een coronaproof dinertje! We vragen dan ook om op voorhand in te schrijven zodat we een idee hebben van wie er allemaal komt.

Na kerstfeestje zullen we tot en met 3 januari geen scoutsvergaderingen organiseren, zodat iedereen kan genieten van de vakantie. Normaal gezien starten de activiteiten dan terug op op zaterdagavond 9 januari. We laten tijdig nog iets weten.

Voor de jokers en de givers ziet het er voorlopig naar uit dat we online verder moeten. De takleiding van elke tak zal hun leden op de hoogte houden. Hou vol!

Een heel stevige linker (en goede feesten)
Leiding scouts Strombeek-Bever