Groepsweekend

Beste ouder en lid

Ook dit jaar gaan we op een spetterend groepsweekend. Tijdens dit weekend verblijven we voor 2 nachten op een toffe locatie ergens in Vlaanderen. Drie dagen lang gaan we ons te pletter amuseren.
Het groepsweekend kost per lid 30 euro. We vragen om dit bedrag cash af te geven bij vertrek aan de takleider/-leidster van jouw lid.

Om op onze locatie te geraken zouden we de hulp willen inschakelen van ouders/familieleden/vrienden die kunnen rijden, heen EN/OF terug. Zondag kunnen de leden terug opgehaald worden op de weekend locatie. (carpoolen is kei cool 😊)

We vertrekken op vrijdag 8 november 2019, afspraak om 18.30u aan de scoutslokalen. We vragen dat de leden al gegeten hebben. We voorzien op de weekend plaats wel nog iets kleins om te eten, maar dit is zeker geen volwaardig avondmaal.
Zondag 10 november 2019, kunnen de leden terug opgehaald worden op de weekend locatie, dit om 12.00u

Waar gaan we heen?
Heivoort 41 2491 Olmen (Balen)
Een superleuke locatie voor ons eerste weekend!

Wat neem je zeker mee op scouts weekend?
• IDENTITEITSKAART
• 30 euro in enveloppe met naam en tak
• MEDISCHE FICHE (indien nog niet afgegeven aan takleider/leidster)
• UNIFORM
• Slaapzak
• Onderlaken
• Kussensloop + eventueel kussen
• Warme kledij
• Kledij dat vuil mag worden
• Ondergoed
• GENOEG kousen
• Regenjas
• Stevige schoenen
• Pantoffels
• Toiletzak (tandenborstel, tandpasta, washandje, zeep,…)
• Knuffel
• Drinkbeker
• Medicatie indien nodig (af te geven aan leiding)

Om de voorbereidingen vlot te laten verlopen, vragen we om jouw Kapoen, Welp, Joker, Giver en/of Jin in te schrijven voor dit weekend via onderstaande link.

Heb je nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Stevige Linker en hopelijk zien we al onze leden op vrijdag 8 november!
De Leidingsploeg