Fakkeltocht

Beste ouders en leden

Het is weer zo ver! Op vrijdag 13 december organiseren wij weer een fantastische fakkeltocht. Deze zal starten om 19 uur aan de Sint-Jozefsschool te Strombeek-Bever. We zullen weer zoals elk jaar een fantastische wandeling doorheen Strombeek maken. Onderweg maken we nog een tussenstop aan onze scoutslokalen, waar de oudleiding jullie staat op te wachten met een jenevertje en een vuurtje om wat op te warmen.

Na deze leuke tussenstop gaan we verder met de wandeling en keren we terug naar de Sint-Jozefsschool. Hier staan lekkere versnaperingen en drankjes op jullie te wachten aan schappelijke prijzen. We kunnen dus verzekeren dat het een zeer gezellige avond wordt! Vergeet dus zeker niet om de hele familie, al uw vrienden en collega’s uit te nodigen.

Tot dan!

Scouts Strombeek