Begin van het nieuwe scoutsjaar!

Het nieuwe schooljaar gaat bijna van start en dat wil zeggen dat het nieuwe scoutsjaar ook voor de deur staat. We hopen dat onze leden genoten hebben van het kamp en helemaal klaar zijn voor een nieuw spetterend scoutsjaar.

Op zondag 23 september vliegen we er weer in met de jaarlijkse overgang. Een hele dag gaan we in het domein De Drie Fonteinen het nieuwe jaar goed inzetten. In de voormiddag zullen de leden nog enkele leuke spelletjes spelen met hun oude tak en leiding. In de namiddag is het dan het grote moment, dan gaan sommige leden over naar een oudere tak en wordt de nieuwe leiding bekend gemaakt.

We verzamelen om 09.00u aan de lokalen
Jokers, Givers en Jin gaan met de fiets. Voor de Kapoenen en Welpen zouden we aan ouders willen vragen om te rijden en eventueel de carpoolen.
Om 17.00u verzamelen we terug op de parking van de Drie Fonteinen en kunnen de Kapoenen en Welpen terug opgehaald worden. Jokers, Givers en Jin kregen met de fiets allemaal samen terug richting de lokalen.

ZEKER NIET VERGETEN:

• Uniform
  • 10-uurtje
  • LUNCKPAKKET
  • 4-uurtje
  • GENOEG drinken
  • RESERVEKLEDIJ (eventueel ook schoenen)
  • Indien warm weer: hoofddeksel