Wafelverkoop Scouts Strombeek 2021

Liefste leden, ouders en sympathisanten

Terwijl de pandemie blijft duren, koesteren we toch nog de hoop om ook deze zomer op kamp te kunnen gaan. Om de impact van Corona te minimaliseren op onze financiële situatie, organiseren we ook dit jaar onze befaamde wafelverkoop. We hopen om met het ingezameld geld er een onvergetelijke zomer van te maken. De verkoop gebeurt uiteraard weer online, lekker coronaproof 😉.

Bestellen kan op deze link  tot en met 14 mei en het afhalen gebeurt op 22 mei tussen 11u en 15u.

Om de moed erin te houden, maken we er ook een kleine wedstrijd van voor de leden. Het lid die de meeste wafels verkocht heeft, wint 2 cinematickets! Als u meedoet, vergeet dan niet om te bestellen op naam van het lid zodat wij kunnen weten voor welk lid u bestelt. Natuurlijk kunt u ook bestellen als u geen lid bent of kent.

Alvast bedankt om ons te steunen!
Een stevige linker,
De leiding van scouts Strombeek-Bever