Overgang zondag 20.09.2020

Beste leden en ouders,
Na een speciaal, maar toch fantastisch kamp 🏕, gaan we eindelijk terug beginnen aan een nieuw scoutsjaar. Het begin zal nog steeds een beetje speciaal zijn (corona is jammer genoeg nog niet weg 🥺), maar gelukkig mogen de vergaderingen al doorgaan. Daarom beginnen we 20 SEPTEMBER 2020 met onze eerste vergadering, namelijk de welgekende OVERGANG!!! Dit jaar zal het een beetje anders verlopen. Net als op kamp moeten we werken in bubbels van 50 personen 🦠 en daarom vragen we ook om in onderstaande link uw kind IN TE SCHRIJVEN voor overgang. Begrijp ons niet verkeerd, want iedereen is welkom! Als we zien dat we met meer dan 50 personen gaan zijn, kunnen wij ons daar met de leidingsploeg op voorbereiden en het zo regelen dat iedereen er bij kan zijn. Ook nieuwe leden zijn zeker welkom.
We zouden willen vragen om, net zoals op kamp, niet te carpoolen. Als u uw kind aan de sporthal afzet, vragen we om niet mee uit te stappen en indien u dit wel doet, om een mondmasker te dragen 😷. Op die manier kunnen we iedereen zijn/haar veiligheid garanderen.
Het plan:
– Om 9.30 uur spreken we af aan de SPORTHAL IN GRIMBERGEN
– In de voormiddag speel je nog spelletjes met je groep van vorig jaar
– In de namiddag gaan de leden en leiding die moeten overgaan over het water
– Om 16 uur mogen de leden terug opgehaald worden aan de sporthal
Wat neem je mee in je rugzakje:
– Middageten
– Drinkbus met water
– Een vieruurtje 🍎 🍪
– Regenjas
MONDMASKER VOOR DE + 12 JARIGEN
– Reservekledij voor de leden die moeten overgaan
Dit jaar verwelkomen we ook drie nieuwe personen in de leiding 🥰 (die natuurlijk ook moeten overgaan): Nina Maton, Lara Kaekebeke en Quinten Vernaillen. Buiten de nieuwe leiding hebben we er ook een kersverse hoofdleiding bij die Luca en Emma zal bijstaan dit jaar en dus zal moeten overgaan, namelijk Lena Titley 😎.
Wij hebben er alvast super veel zin in en hopelijk zien we jullie allemaal terug op 20 september in het Prinsenbos in Grimbergen! 💖
🌞 De leidingsploeg 🌞