wij gaan op kamp

Binnenkort is het zover! Hieronder nog enkele belangrijke info i.v.m. het kamp.

WANNEER?
Kapoenen en welpen: Vrijdag 7 augustus 2015, 9u00 – Donderdag 13 augustus 2015, 17h. Jokers en givers: Dinsdag 4 augustus 2015, 9u00 – Donderdag 13 augustus 2015, 17h. We vertrekken allemaal aan de scoutslokalen in uniform. WAAR? Dit jaar slaan we onze tenten op in: Route de Bertrix 1 6810 Chiny
Brieven kunnen naar het volgende adres gestuurd worden: Scouts Strombeek-Bever ‘naam kind’ + het adres

HET NOODNUMMER
In geval van nood kan je ons bereiken op onderstaand GSM-nummer. Let op, er is kans dat we op het kampterrein zelf geen ontvangst hebben. Spreek zeker iets in op het antwoordapparaat, vermeld uw telefoonnummer en we bellen u zeker terug. >>> +32 (0)479 222 154 <<<

DE BETALING

Gelieve het juiste bedrag vóór 1 augustus 2015 te storten op het rekeningnummer : 734-0043827-89 met vermelding van de naam van het kind en in welke tak hij/zij zit. Kampprijs voor kapoenen en welpen: 140 EURO kampprijs voor jokers en givers: 180 EURO

VOOR HET VERTREK > HULP AAN DE GIVERS GEVRAAGD.

Voor we vertrekken is er heel wat werk te verrichten! Onder andere het inladen van de camion en daar zijn alle werkkrachten welkom. Daarom vragen we aan de givers om ons te helpen. Afspraak op Zaterdag 31 juli 2015 om 13u00 aan de scoutslokalen van de Piereman. Ook als we terugkomen zijn alle werkkrachten welkom om de camion terug uit te laden. We rekenen dan ook op de hulp van de givers. Alvast bedankt voor jullie hulp!

BAGAGE (voor kapoenen en welpen)

Om alles ordelijk en vlot te laten verlopen op kamp hebben wij een paar tips die uw kind en ons een heel eind op weg helpen: – Maak zakjes met onderverdelingen (per dag, soort kledij, …).

– Zorg ervoor dat uw kind zelf ook goed weet wat hij/zij meeheeft en waar het zit.

– Zorg ervoor dat de zak/valies niet net past rond al de bagage, laat wat extra ruimte over.

– Zorg voor een duidelijk en handige zak voor vuile kledij.

– Een sportzak of valies is handiger voor een hele week, een rugzak daarentegen is zeer onoverzichtelijk.

– Probeer alles in één zak te krijgen zodat uw kind niet moet sleuren met verschillende zakken.

– Zorg dat overal in de kledij de naam van je kind staat, zeker in de uniformen.
Verzekering tijdens het kamp

Tijdens het kamp is elk lid aangesloten bij de verzekering van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Het is heel belangrijk dat elk lid een volledig ingevulde medische fiche heeft vóór het vertrek. Vooral voor de nieuwe leden is dat belangrijk. Heb je nog geen medische fiche, dan kan je er altijd eentje vragen aan iemand van de leiding. . Het invullen ervan duurt maar enkele minuten en het is een erg handig document dat niet mag ontbreken op kamp.

Vervoer naar het kamp

Dinsdag 4e augustus: Jokers en Givers vertrek om 9u @ Lokalen deels per auto & per trein
Vrijdag 7e augustus: Toffe bende Kapoenen en Welpen vertrek om 9u @ Lokalen per auto
Ouders krijgen koffie, een BBQ aangeboden na het aankomen op het kamp terrein en een rondleiding