Uniform

Wie draagt wat?  Kapoenen & Welpen
  • Scouts Strombeek T-Shirt
  • Das
  • Scouts hemd (niet verplicht)
Jokers & Givers
  • Scouts Strombeek T-Shirt
  • Das
  • Scouts hemd met het juiste jaarteken opgenaaid (verplicht)
We hebben ook scouts Strombeek sweaters. Het is niet verplicht deze aan te kopen, maar wel kei cool om te hebben én zijn ook lekker warm!
  • 1) Tak-kentekens: voor elke tak van kapoenen tot leiding bestaat er een teken, deze komen op de rechtermouw.
  • 2) Jaarteken: elk jaar krijgen jullie een nieuw jaarteken. Het huidige jaarteken komt boven het rechter borstzakje. De oude tekens komen op de rug van je hemd.
  • 3) Das: onze dassen zijn donkergroen. De leden dragen deze rond de nek, leiding ronde de schouder.
  • 3) Scouts t-shirt.
  • 4)  Belgische lindje: boven linker borstzakje.
  • 4) Beloftetekens. Zowel het belofteteken voor de welpen (rode vos) als voor de jokers (scouts en gidsen teken zoals op de tekening) komt op het linker borstzakje.
  • 5) Regionale tekens, het teken voor 70 jaar scouts Strombeek, het internationaal scoutsteken (lelie op paarse achtergrond).

Wat kan je bij ons kopen?

• Warme pull van scouts Strombeek (S-XL): €35.00
  • T-Shirst (zowel kinder- als volwassenenmaten): €15.00
  • Das: €4.00
  • Oude jaartekens: €1.00